Repair Café – Donderdagopening

Het Repair Café is voor gemaakte afspraken open op donderdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur. Een afspraak plannen kan in de kalender hieronder. Een afspraak is pas definitief als u van ons een bevestigingsmail heeft ontvangen. Meld u tijdig af als de afspraak niet meer nodig is. Wij kunnen de vrijgekomen plek dan aan een ander geven. Let op; wij komen niet aan huis! Kijk bij de voorwaarden welke produkten wij NIET aannemen. Wij kunnen tot onze spijt alléén contante betalingen aannemen. Voor vragen en informatie kunt u een e-mail sturen naar repaircafemaastricht@kpnmail.nl

Onze reparateurs werken op vrijwillige basis. Ben respectvol, vriendelijk en vóóral geduldig. Er is een wachtlijst en soms is voor een reparatie wat meer tijd nodig, bijvoorbeeld voor extra onderzoek of het bestellen van onderdelen.

Een afspraak plannen voor één van de 6 tijdstippen op donderdag kan in de kalender hieronder. Na het invullen en versturen van de gegevens verschijnt er een boekingsbevestiging op het beeldscherm en als de aanvraag door het Repair Café is goedgekeurd ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Hoe werkt het?

  • Zoek in de kalender een beschikbare donderdag en kies die (aanklikken!).
  • Onder de kalender staan vervolgens de nog beschikbare tijdsblokken (ongeacht de kleur van het blok).
  • Kies het tijdsblok van voorkeur (aanklikken!) en vul de gegevens in.
  • Vul uw e-mailadres precies in, anders ontvangt u geen bevestiging dat de boeking is gelukt.
  • Ga akkoord met de voorwaarden en verzendt.

Let op, een oranje gekleurde datum in de kalender betekent ‘volgeboekt’ (niet beschikbaar).

Kalender word geladen......
Powered by Booking Calendar
-
Beschikbaar
 
-
Niet beschikbaar
 
-
In behandeling

Gebruiksvoorwaarden en Privacy:

  • Tarief: Gebruik van het afspraken Repair Café kost € 2,- plus eventuele materiaalkosten. Een vrijwillige extra bijdrage stellen we erg op prijs. Betaling kan enkel contant.
  • Aantal en aard van het product: Maximaal één artikel per bezoek en alles wat handzaam en draagbaar is. Wij komen niet aan huis! Bij twijfel, neem eerst contact op.
  • Wat repareren of doen wij niet: witgoed (wasmachines, koelkasten e.d.), printers, machines op benzine, laptops, smartphones en tablets. Naaimachines nemen we alleen aan in overleg / bij kleine elektrische problemen (pedaal, snoeren, motor).
  • Afwijzing en wachtlijst: Wij kunnen hulp weigeren of aanvragen op een wachtlijst zetten. Bijvoorbeeld bij (té) complexe producten, zoals espressomachines, bij zwaar vervuilde producten of bij producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden aangenomen.
  • Garantie: We zijn deskundig, maar kunnen niet garanderen dat een reparatie mogelijk is en we geven geen garantie op uitgevoerde reparaties of gegeven adviezen.
  • Vrijwaring: Reparateurs en Werkhuis Maastricht nemen alle noodzakelijke veiligheidsmaatregelen, maar zijn gevrijwaard van elke claim door calamiteiten die zich tijdens of na de reparatie als gevolg daarvan zouden kunnen voordoen.
  • Reparatie: Als de reparateur denkt meer tijd nodig te hebben, dan kan deze besluiten de reparatie – in overleg met de aanvrager – buiten openingstijden uit te voeren.
  • Aanwezigheid: De aanvrager is gedurende de werkzaamheden aanwezig en mag meehelpen. Kom op tijd! De reparateur kan anders de hulp weigeren.
  • Afvoer van het aangebodene: De aanvrager is altijd verantwoordelijk voor het mee terug nemen van het product, tenzij anders afgesproken.
  • Afmelden: Meld u af als u verhinderd bent, we kunnen de vrije plaats dan aan een ander geven.
  • Coronaregels: Aktueel niet van toepassing. Maar doe een thuistest als u vermoedt besmet te zijn en zeg uw afspraak af.
  • Privacy: Persoonsgegevens die u hier invoert worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk en alleen voor contact met de aanvrager. De regels uit de AVG zijn van toepassing.