Repair Café – Donderdagopening
Het Repair Café is voor gemaakte afspraken open op donderdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur. Een afspraak is pas definitief als u van ons een bevestigingsmail heeft ontvangen (niet ontvangen, kijk in uw spambox of stuur ons een e-mail). Lees de gebruiksvoorwaarden goed en welke produkten wij NIET of beperkt aannemen. Een afspraak plannen kan in de kalender hieronder.
Voor informatie en afmeldingen kunt u een e-mail sturen naar het Werkhuis.
Hoe werkt het?
- Kies een beschikbare donderdag (aanklikken). Een gele kleur betekent ‘volgeboekt’.
- Kies een beschikbaar tijdsblok (aanklikken en ongeacht de kleur van het blok) en vul de gegevens in.
- Ga akkoord met de voorwaarden en verzendt.
- Op uw scherm verschijnt na korte tijd een bericht dat de boeking is verzonden.
Gebruiksvoorwaarden en Privacy:
- Tarief: Gebruik van het afspraken Repair Café kost € 2,- plus eventuele materiaalkosten. Een vrijwillige extra bijdrage stellen we erg op prijs. Betaling kan enkel contant.
- Aantal en aard van het product: Maximaal één artikel per bezoek en alles wat handzaam en draagbaar is. Wij komen niet aan huis! Bij twijfel, neem eerst contact op.
- Wat repareren of doen wij niet of beperkt: witgoed (wasmachines, koelkasten e.d.), printers, machines op benzine, laptops, smartphones en tablets en kleding niet. Complexe machines zoals espressomachines beperkt. Naaimachines nemen we alleen aan in overleg / bij kleine elektrische problemen (pedaal, snoeren, motor). Aan fietsen alleen kleine reparaties; stuur ons eerst een bericht met het probleem en we beoordelen of we kunnen helpen.
- Afwijzing en wachtlijst: Wij kunnen hulp weigeren of aanvragen op een wachtlijst zetten. Bijvoorbeeld bij (té) complexe producten, zoals espressomachines, bij zwaar vervuilde producten of bij producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden aangenomen.
- Garantie: We zijn heel kundig, maar kunnen niet garanderen dat een reparatie mogelijk is en we geven geen garantie op uitgevoerde reparaties of gegeven adviezen.
- Vrijwaring: Wij geven om uw veiligheid én om uw spullen, maar medewerkers van Repair Café Maastricht en Werkhuis Maastricht zijn gevrijwaard van elke claim door gebeurtenissen die zich tijdens of na de hulp voordoen.
- Reparatie: Als de reparateur denkt meer tijd nodig te hebben, dan kan deze besluiten de reparatie – in overleg met de aanvrager – buiten openingstijden uit te voeren.
- Aanwezigheid: De aanvrager is gedurende de werkzaamheden aanwezig en mag meehelpen. Kom op tijd! De reparateur kan anders de hulp weigeren.
- Afvoer van het aangebodene: De reparateur is niet verplicht een niet te repareren apparaat weer terug in elkaar te zetten. De aanvrager is altijd verantwoordelijk voor het mee terug nemen van het product, tenzij anders afgesproken.
- Afmelden: Meld u af als u verhinderd bent, we kunnen de vrije plaats dan aan een ander geven.
- Coronaregels: Aktueel niet van toepassing. Maar doe een thuistest als u vermoedt besmet te zijn en zeg uw afspraak af.
- Privacy: Persoonsgegevens die u hier invoert worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk en alleen voor contact met de aanvrager. De regels uit de AVG zijn van toepassing.Laatst bijgewerkt 14-05-2024