Welkom bij het Reparatie-Loket van Werkhuis Maastricht

Let op! Er is veel vraag naar onze hulp en het spijt ons als het langer duurt voordat u aan de beurt bent. Wij zoeken daarom extra hulp, een handvaardig iemand met kennis en ervaring in elektro en elektronica. Meld je aan als vrijwilliger bij ons!

reparatieloketHet reparatieloket is open op donderdagmiddag van 13.00 -17.00 uur. Let op! Wij komen niet aan huis en werken alléén op afspraak in het Werkhuis. Voor vragen of opmerkingen, neem contact met ons op: reparatieloket@werkhuismaastricht.nl

Het Reparatieloket in beeld; bekijk hier de juni 2022 aflevering (Helpende Handen) van ‘Good Veurein’ waarin reparateur Rob Driessen enthousiast vertelt over hoe leuk en belangrijk repareren is.

Onze bekwame reparateurs werken op vrijwillige basis. Ben respectvol, vriendelijk en vóóral geduldig. Soms bent u niet meteen aan de beurt of is er voor een reparatie wat meer tijd nodig.

Een afspraak plannen voor één van de 4 tijdstippen op donderdag kan in de kalender hieronder. Na het invullen en versturen van de gegevens verschijnt er een boekingsbevestiging op het beeldscherm en als de aanvraag door het Reparatie Loket is goedgekeurd ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Hoe werkt het?

  • Zoek in de kalender een beschikbare donderdag en kies die (aanklikken!).
  • Onder de kalender staan vervolgens de nog beschikbare tijdsblokken (ongeacht de kleur van het blok).
  • Kies het tijdsblok van voorkeur (aanklikken!) en vul de gegevens in.
  • Vul uw e-mailadres precies in, anders ontvangt u geen bevestiging dat de boeking is gelukt.
  • Ga akkoord met de voorwaarden en verzendt.

Let op, een oranje gekleurde datum in de kalender betekent ‘volgeboekt’ (niet beschikbaar).

Beveiligingscode:
security code
Vul beveiligingscode in:

Verzenden

Gebruiksvoorwaarden en Privacy:

  • Tarief: Gebruik van het Reparatie-Loket kost € 2,- plus eventuele materiaalkosten. Een vrijwillige extra bijdrage stellen we erg op prijs.
  • Aantal en aard van het product: Maximaal één artikel per bezoek en alles wat handzaam en draagbaar is. Wij komen niet aan huis! Bij twijfel, neem eerst contact op.
  • Wat repareren of doen wij niet: witgoed (wasmachines, koelkasten e.d.), inkjetprinters, apparaten met een verbrandingsmotor, smartphones en tablets. Software-problemen aan computer-apparatuur verhelpen.
  • Afwijzing en wachtlijst: Het Loket kan hulp weigeren of aanvragen op een wachtlijst zetten. Bijvoorbeeld bij (té) complexe producten, zoals espressomachines, bij zwaar vervuilde producten of bij producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden aangenomen.
  • Garantie: We zijn deskundig, maar kunnen niet garanderen dat een reparatie mogelijk is en we geven geen garantie op uitgevoerde reparaties of gegeven adviezen.
  • Vrijwaring: Reparateurs en Werkhuis Maastricht nemen alle noodzakelijke veiligheidsmaatregelen, maar zijn gevrijwaard van elke claim door calamiteiten die zich tijdens of na de reparatie als gevolg daarvan zouden kunnen voordoen.
  • Reparatie: Als de reparateur denkt meer tijd nodig te hebben, dan kan deze besluiten de reparatie – in overleg met de aanvrager – buiten openingstijden uit te voeren.
  • Aanwezigheid: De aanvrager is gedurende de werkzaamheden aanwezig en mag meehelpen. Kom op tijd! De reparateur kan anders de hulp weigeren.
  • Afvoer van het aangebodene: De aanvrager is altijd verantwoordelijk voor het mee terug nemen van het product, tenzij anders afgesproken.
  • Afmelden: Meld je a.j.b. af als je verhinderd bent.
  • Coronaregels: Werkhuismedewerkers en bezoekers volgen de actueel geldende corona-regels, zoals handen wassen, afstand houden, mondkapje dragen.
  • Privacy: Persoonsgegevens die u hier invoert worden uiterlijk twee weken na uw komst vernietigd of uiterlijk twee weken nadat u uw reparatie heeft opgehaald. De regels uit de AVG zijn van toepassing.