Welkom bij het Digitale hulp Loket van Werkhuis Maastricht

Wij helpen u graag bij diverse problemen met uw computer, tablet of telefoon. Bijvoorbeeld, loopt uw computer langzaam, of weet u niet hoe u een bepaalde app op uw telefoon installeert? Dan bent u bij het juiste adres!

Op donderdagmiddag zijn er vrijwilligers aanwezig die handig zijn met computers en smartphones. Zij proberen u te helpen als u vooraf een afspraak heeft gemaakt (voor het maken van een afspraak, zie onder).

Voor hulp vragen zij €2,- euro die ten goede komt aan het Werkhuis. Echter, om u zo goed mogelijk te helpen kan het zijn dat een van de volgende dingen dient mee te nemen naar de afspraak:

• De originele stroomkabel
• Een USB stick, externe harde schijf en/of SD kaart
• Een USB kabel om uw telefoon of tablet op onze computer aan te sluiten

Bent u niet zeker wat u moet meenemen of hebt u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op per e-mail: helpdesk@werkhuismaastricht.nl

Wij zijn elke donderdagmiddag van 13.00u tot 16.00u aanwezig in de huiskamer van het Werkhuis.

Hartelijke groeten van het Hulploket team!

Hoe maak je een afspraak?
• Kies een beschikbare donderdag en selecteer die.
• Onder de kalender zie je nu de nog beschikbare tijdsblokken.
• Selecteer het blok van je voorkeur en vul de gegevens in.
• Ga akkoord met de voorwaarden en verzendt.

Let op, pas als alle aanvragen op een bepaalde datum zijn goedgekeurd, dan kleurt het blokje van die dag oranje. Staat er een klokje in het blokje, dan kun je nog een tijd boeken.

Kalender word geladen......
- Beschikbaar
 
- Niet beschikbaar
 
- In behandeling

Tijdsblok*:

Naam*:

Email*:

Telefoon:

Soort product*:

Merk en typenummer:

De klacht*:

 

Wie zijn wij?
Wij zijn Tom, Oscar en Guillaume. 3 enthousiaste en vriendelijke heren met de nodige computer/telefoon ervaring en know how.

Wat bieden wij?
Het beantwoorden van diverse vragen omtrent het gebruik van uw telefoon, tablet of computer
Ondersteuning bij diverse softwareproblemen met uw computer, tablet of telefoon (voor zowel Android als Apple)
Diagnosticeren van mogelijke hardware problemen met uw apparaat

Wat doen wij niet?
Het vervangen of installeren van hardware onderdelen (harde schijf, videokaart, etc)
Omgaan met gevoelige informatie (denk hierbij aan financiele zaken, handelingen met betrekking tot Digi-D of overheid, etc)